sâmbătă, 7 septembrie 2013

Acel moment cand cauti inelul de logodna

Mare moment... Pe unii ne loveste la 20, pe altii la 40, pe altii niciodata, sau altii pur si simplu il sar. Ni se intampla cateodata in viata sa avem revelatia/totala amnezie(depinde de deznodamant) de a considera ca ne-am gasit persoana alaturi de care sa ne crestem copiii. Cu cat dureaza mai mult acest concubinaj si cu cat este mai putin deformat de tensiunile prezentului, cu atat incepi sa speri mai tare ca intr-o zi, copilul tau va avea doi parinti care i-au dat viata din pura iubire si nu din obligatia de a-si face datoria animalica de a perpetua specia umana.

Trece o lunga perioada de timp in care esti intr-o relatie. Comportamentul tau de tip iubitor ti se pare a fi unul foarte sanatos si datorita naturii tale umane vrei sa treci la alt nivel. Da. Vrei sa te logodesti. Mi se pare absolut esential ca inelul de logodna sa fie cumparat de tine, din banii tai, fara sfaturi sau pareri din afara. Desi ce-am scris adineauri poate suna un pic a duma, in zilele noastre cred ca acest lucru chiar trebuie specificat pentru ca intimitatea este ceva ce incepe sa se piarda si mi-e frica sa nu se scoata total din schema, la fel ca si pupatul mainii unei doamne...

Revenind. Ce inseamna pentru un baiat a se logodi? Pai in deplinatatea sinceritatii gestului asta inseamna a imparti absolut totul(bani, casa, masina, prieteni, rude), fara a cere nimic in schimb. Va asigur ca pe lumea asta exista baieti care se indragostesc de altcineva de 3 ori pe zi, insa mai mult ca sigur nu le vine sa se logodeasca tot atat de des. Logodna inseamna primirea in caminul tau a acelei persoane pe care o consideri superioara celorlalte "contracandidate" ale sale. Logodna este un punct in care "The thing gets serious" in adevaratul sens al cuvantului. Cand un tip vine cu inelul la tine, fii sigura ca tu esti lumea lui si nu mai esti deloc indreptatita sa invoci acuze cum ca nu ti-a demonstrat ca te iubeste.

Ca si orice alt lucru de pe Pamant, logodna nu este "bulletproof" 100%. Oricum, as putea baga mana in foc ca si cel mai ghinionist barbat, nu a cumparat la viata lui mai mult de 3 hai maxim 5 inele de logodna. Cel mai probail dupa al 5-lea s-a casatorit direct...

Da... Logodna, sentimental vorbind, e mai puternica decat nunta. Logodna nu o fac toti, o fac doar cei care apreciaza si au grija de relatia lor. Pentru acesti oameni logodna este un alt pas important, de mare incarcatura, la fel cum este si momentul cand sarbatoresti prima luna de relatie. Nu toti au grija de relatiile lor, nu toti bibilesc fiecare moment al povestii lor de dragoste. Logodna ar trebui sa fie pentru o relatie, ce este intriga pentru un text literar si nu doar o secventa din expozitiune.

Cum spuneam, cateodata ne-o mai si furam. In momentul ala incearca sa nu te lamentezi. Nu ai de ce... Incearca sa-ti  dai seama ca nu ai avut o revelatie, ci ai judecat prost, fiind dominat de acea amnezie de care vorbeam in primul paragraf. Exista viata si dupa asemenea rateu sentimental, exista o dovada vie... :)


Si uite cum am mai fumat si eu o tigara... 

4 comentarii:

  1. Imi place cum gandesti...si punct.Ma bucur ca existi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum gandesti...si punct.Ma bucur ca existi...

    RăspundețiȘtergere
  3. OK Annonim. Nu-mi da numele tau, dar lasa-mi facebook-ul te rog :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Alex,

    Sunt Geo.
    Primul instinct dupa ce am citit postarea ta a fost sa ii dau share pe Facebook, nu o sa fac asta pentru ca evident Mihai o sa citeasca si nu as vrea deocamdata. Mi-a placut maxim ce ai scris din strafundurile intelepciunii :)

    Sa mai scrii! Poate mai intelegem si noi fetele ceva mai mult din felul in care gandesc barbatii.

    RăspundețiȘtergere

Jack of all trades - Material muzical la zi:

by Laura Hammer

by Laura Hammer
preview