duminică, 8 februarie 2015

De ce sa nu-ti cobori standardele

Printre vreo 4 sticle de Heineken si ceva Tuborg am stat de curand de vorba cu un apropiat care mi-a zis ca ar trebui sa-mi cobor standardele pentru a avea parte de ceva mai multa actiune. Dupa o lunga conversatie de baieti nu foarte treji am ajuns la concluzia ca a face sex este exact ca si cum ai manca o ciocolata. [Da, efectiv in momentul ala nu putea niciunul din noi sa vina cu ceva mai bun.. :)))] E asa... O chestie care se intampla pur si simplu.

Si totusi sunt pretentios...
Nu stiu cum sunt altii, dar eu efectiv cand e vorba de asa ceva ma coving greu. Daca pentru multe tipe din ziua de azi, o cheie de bmw este o cheie care deschide centuri de castitate, pentru mine inteligenta unei tipe este echivalentul unei chei de Maybach, care crede-ma e poate de 10 ori mai scump decat un bmw... E foarte frustrant sa nu poti sa legi 2 cuvinte cu tipa de langa tine inainte sa parcati la tine acasa, pentru ca o sa ti se para ca tot ce face, face ca o proasta. Danseaza ca proasta, rade ca proasta si finalmente geme ca proasta. Efectiv... Eu nu pot sa trec peste chestiile astea. Si jos acolo nu cred ca sunt femeie[?], dar mintal probabil ca am ceva din sistemul de apreciere feminin.

Revenind. Nu-mi cobor standardele pentru ca m-as minti pe mine. Nu sunt eu cel mai frumos, nimeni nu e. Nu sunt nici pe departe cel mai inteligent individ, tocmai d-aia ii multumesc lui Dumnezeu ca stiu ca intr-o zi o sa mai gasesc tipe la fel de inteligente si pe aceeasi lungime de unda ca si mine. Nici mai proaste, nici mai inteligente. Acuma' sa nu crezi ca mi se pare ca toate sunt numai proaste... Insa fetele valabile au si ele la randul lor pretentii pe care poti sau nu poti / vrei sau nu vrei sa le indeplinesti. E un revers al medaliei, dar cu siguranta coborarea standardelor nu cred ca e o solutie.

Lumea, la fel ca si mine, acuza ca in club vin numai persoane frivole si iresponsabile. Si aici gresim grav. E adevarat ca o persoana familista nu vine in club constant, insa asta nu inseamna ca nu poti gasi persoane valabile in cluburile de noapte. Aici gresesim toti. chiar si eu recunosc ca pun etichete, insa standardele sunt standarde... Nu iti poti nega propriile principii si propriile instincte, doar pentru ca vrei neaparat sa mananci o ciocolata. Unii pot, asta nu e nimic de amendat, insa e de amendat cand din disperare te multumesti cu putin.

Poate sunt arogant, insa chiar nu mi se pare ok sa mananci orice tip de ciocolata. De fapt chiar mi se pare gresit sa nu tii cont de faptul ca una e cu alune, alta cu stafide si alta cu rom. Cineva s-a straduit sa creeze diversitate, iar tu treci cu vederea micile detalii care pot fi fatale la un moment dat. Parcati, innoptati, insa a doua zi nu mai aveti ce discuta. Si e ok, e shmecher sa faci asta de 5 10 20 de ori, dar la un moment dat probabil ca vei vrea sa nu te mai simti singur. [:bd]

Si atunci iti vei aduce aminte ca acum 2 dati ai devorat o Poiana cu arahide, fara sa fii prea atent la continut, ci doar la satisfacerea unei pofte de a manca ciocolata care ghici ce? Ciocolata in sine te mai si pacaleste ca esti indragostit, e demonstrat stiintific. Insa aroma de arahide... aia facea diferenta.

D-aia o sa ajungi sa mananci Rom Tricolor la 1.20 de lei cu gandul la ciocolata Poiana care e 4 lei. Si stii ce e si mai trist? Ca te vei minti mult timp ca mananci altceva, doar din frica aia de a nu ramane fara desert. Ori desertul... e mai mult un bonus, nu? :)





Jack of all trades - Material muzical la zi:

by Laura Hammer

by Laura Hammer
preview