joi, 14 iunie 2012

Stii care e ambitia oricarui tip tanar?

Acest post il dedic in totalitate fetelor care "ma citesc". Cu siguranta ca raspunsul la intrebarea din titlu nu-l va ghici niciuna din prima.

Voi incepe prin a spune ca, majoritatea barbatilor incepand cu cel mai tanar pusti caruia ii creste primul fir de par pe fata si terminand cu Dani Otzil doreste (majoriatea) o fata mai mare ca el in perioada lui de tinerete. De ce? Pai e simplu. E o provocare mult mai mare pentru el, vrea sa vada daca poate face fata unei femei versate, experimentate, o femeie cu siguranta superioara lui. Orgoliu masculin? DESIGUR! Ma rog, nu trebuie sa incep sa ma sparg in explicatii prea multe ca nu sunt psiholog, vreau doar sa evidentiez ideea de baza.

Cum spuneam... Sa ne gandim putin la o situatie standard: Anul intai. Fie el in generala, liceu sau facultate, intotdeauna tanarul Paris se simte in stare sa o cucereasca pe Elena, cea mai cea dintre toate cele, chiar daca in fata lui stau la rand catelusi cu limba scoasa de talia lui Menelau, mult mai experimentati decat darapanatul de Paris. Revenind.... Imi plac fetele mai mari, adica... ne plac fetele mai mari. Asta e o chestie care se intampla de cand suntem mici. Vedem o fata mult mai mare de care ne indragostim, (in cazuri extreme o profesoara) si ne dorim ca viitoarea sau viitoarele noastre iu... partenere sa fie de tipologia Doamnei Profesoare de foreign languages sau a fetei dragutze dintr-a VII-ea care umbla cu ratatu' ala din clasa de la ea.

Putini sunt baietii/barbatii care isi iau o partenera sa o creasca. Majoritatea ne dorim femei care deja cunosc viata, femei carora nu prea li se mai judeca trecutul in ziua de azi. Orgoliul nostru (constructiv zic eu) ne instiga la o cautare din care sa rezulte ceva superior noua, cel putin in acceptiunea noastra. Noi privim o relatie in sine drept o provocare, cand ne atasam de o fata o facem pentru ca e cea mai cea, pentru ca fata mea o sparge la toate capitolele pe fata lu' Kilimanjaro[am dat numele asta pentru ca nu cunosc pe nimeni cu numele de Kilimanjaro...]

Va intrebati probabil ca daca privim relatia ca pe o continua provocare, atunci cand intervine monotonia ce se mai alege de relatie. Aici nu pot sa comentez in numele altora insa eu, daca am simtit ca fata de langa mine e "femeia dracu" cu siguranta cand va veni monotona deja vom fi amandoi batrani, obositi de atata surprindere reciproca, iar eu cu siguranta imi voi accepta rolul de a face o cafea la 4 dupa amiaza in timp ce ea va termina de crosetat puloverul care vrea sa mi-l faca cadou la nunta noastra de argint. Daca nu stie sa croseteze, probabil imi va face level 40 la un caracter de World of Warcraft si printr-o asociere imi voi da seama ca e cam acelasi gest...

Va intrebati ce ne face sa speram in contiunare ca vom reusi sa va cucerim? Faptul ca noi ne uitam la voi de jos, si nu invers,asa cum o facem uneori cu fetele mai mici decat noi.


Dupa tot ce ai citit aici, ce ai face cu un tip ambitios?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jack of all trades - Material muzical la zi:

by Laura Hammer

by Laura Hammer
preview